2009. okt. 29.

Végre újra itt!

Húúúúúúúúú.... már nagyon régen írtam!
Mostanában nagyon elfoglalt vagyok és nem sok időm van a gép előtt ülni és sajnos a blogomat hagyom mindig utoljára, így szinte már nem is marad rá erőm.
Az elmúlt időben annyi mindennel foglalkoztam, sokat varrtam és újabban keresztszemezek.
Nagy örömömre a kislányom is elkezdett varrogatni, próbálta a keresztszemezést de az még nehéznek bizonyult neki és inkább csak úgy szabadon öltöget ami eszébe jut, pl ez a mai alkotása, a tegnapit már el is ajándékozta le sem bírtam fényképezni.Olyan büszke vagyok rá! Annyira cuki ahogy rettenetes kitartással varrogat, tőle ez nagyon nagy szó!

Én is varrogattam egy egész kazal hó imádót, pingvineket, hóembereket.


De most inkább én is öltögetek a legutóbbi "művem" egy adventi naptár.

Sajnos a múlthéten sok időm volt rá, Zsombikám nagyon beteg volt és mellette üldögéltem, őriztem amikor aludt így közben varrogattam.
De mostanra már kikeveredett a vírusos megfázásból és most már nagyon jól van. Főleg, hogy őszi szünet van és Zsófi is itthon van és lehet egymás nyírni!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szia! Ha bármi eszedbe jut vagy kérdeznél valamit, írj bátran!

LinkWithin