2009. nov. 12.

Hozzánk már megérkezett......



a Mikulás!



Ők, Télanyó és Télapó, már nagyon várják, hogy valakinek örömet szerezhessenek! Tegnap bevittem őket a kozmetikába (ahol dolgozom), mindenki oda volt értük! Így a karácsonyi kollekcióm kezd kialakulni. Van egy kosárkám amiben tartom őket az üzletben és annyira jól mutatnak együtt, hasonló színvilágú ajtódíszekkel.
Most annyira megtetszett a piros- fehér összeállítás, pedig eddig totál idegenkedtem tőle, és mára csak ebben tudok gondolkodni.
Készültek apró mikulás manók is róluk még nem érkeztem fotót készíteni, de majd holnap.

Illetve a mostani praktika újságban láttam egy sütis dobozt amit piros- fehér filccel borítottak be

és én is elterveztem, hogy elkészítem valakinek ajándékba.
Van egy csomó fém dogozom, semmire nem használom őket, így talán újra hasznos dolog lehet belőlük.

Más...
Ma megkaptam aha, mama- tól a párom adatait, akit a húzogatós játék keretein belül megfogok ajándékozni.
Már nagyon izgatott vagyok, imádok ajándékot kapni, és persze szeretek mást is meglepni az általam készített ajándékkal. Még nem igazán döntöttem el mi legyen a meglepi van kettő ötletem is csak nem tudok dönteni, de lehet az lesz a vége, hogy mind a kettőt küldöm.






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szia! Ha bármi eszedbe jut vagy kérdeznél valamit, írj bátran!

LinkWithin