2012. ápr. 7.



Megint csak pulikat mutatok, most ők a kedvenceim... :)

6 megjegyzés:

  1. Én komolyan azt hittem, élő pulik!:o))
    Tündériek!
    Kellemes Húsvétot!

    VálaszTörlés
  2. Köszi! Ennek örülök, akkor hasonlítanak :))

    VálaszTörlés
  3. Az lenne a kérdésem, hogy hogyan csinálod ezeket a pulikat? Én is szeretném megcsinálni!
    Előre is köszönöm: Ági

    VálaszTörlés
  4. Kedves Ági, a kutyusok horgolva vannak, majd szálanként van becsomózva a bundájuk! Pulik mire ilyenek lettek rengeteget dolgoztam velük, igaz nincs levédve a mintája, de mivel én árulom is őket így ha csak magadnak készítesz nem gond, de amúgy nem szívesen látnám viszont az ötletemet! Remélem megértesz!

    VálaszTörlés
  5. Kedves Kriszta!

    Köszönöm szépen az információt. Sajnos horgolni nem tudok , így azt hiszem még saját magamnak sem tudok készíteni ilyen aranyos kutyusokat:-(
    És akkor jól látom, hogy a Meska-n tudom megvásárolni a te általad készített pulikutyus(oka)tMivel nagyon-nagyon tetszenek és hát a puli a kedvenc kutyafajtám :-)

    Üdv: Ági

    VálaszTörlés
  6. Szia Ági! Igen a meskán megrendelhető, de elég ha az oldalt megtalálható email címemre írsz!

    VálaszTörlés

Szia! Ha bármi eszedbe jut vagy kérdeznél valamit, írj bátran!

LinkWithin