2010. márc. 3.

Kikapcsolódás


Úgy döntöttem tegnap, hogy nem fogok horgolni inkább egy kicsit varrok.
Így készültek ezek a nyuszis szívecskék, azért úgy tűnik a nyulaktól nem tudok elszakadni.
Azért ez sem ment olyan simán, mint ahogy én azt gondoltam. Szépen kényelmesen varrogattam , tömögettem, készítettem a nyuszi fejeket, mikor úgy gondoltam, hogy most már én is elmegyek megfürödni. Mikor elhelyezkedtem a kádban (a gyerekeket és a szívecskéket egyedül hagytam) Zsófikám síron túli hangon kiabál, még a vér is megfagyott bennem, hogy Zsombi rajzol a szívekre tollal, mit ne mondjak az agyamat elöntötte a vér. Ki a kádból, rohanás le a földszintre, hogy még is mekkora kár érte a munkám, de Zsófi gyorsaságának köszönhetően "csak" három szív károsodott ebből is csak egy amit nem lehet orvosolni, de igazából kicsi fiam csak segíteni akart elvégre elég csupaszok voltak még. ( nem kellet volna elérhető helyen hagynom őket)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szia! Ha bármi eszedbe jut vagy kérdeznél valamit, írj bátran!

LinkWithin